понеділок, 18 листопада 2019 р.

Тренінговий модуль «Я ЗА ЖИТТЯ»





Вже другий рік поспіль, здобувачі освіти Чернівецького ВПУ радіоелектроніки беруть участь у тренінговому модулі «Я ЗА ЖИТТЯ!» за підтримки БФ «Нова сім`я». Даний проект складався з 10 тренінгових занять, на яких учасники розглядали надзвичайно важливі питання, що стосуються збереження фізіологічного та психологічного здоров`я. Зокрема, було обговорено теми репродуктивного здоров`я молоді, статевої зрілості особистості, безпечної поведінки, ВІЛ/СНІД та ІПСШ. Цього року тренером усіх зустрічей був психолог БФ «Нова сім`я» - Олександр Гаврилюк, який одразу ж встановив зв'язок з тренінговою групою та зумів зацікавити хлопців відвідувати щотижневі заняття. На останній зустрічі, яка відбулася 14.11.2019р., всі учасники тренінгової групи були нагороджені подарунками
Психологічна служба Чернівецького ВПУ радіоелектроніки висловлює щиру подяку організаторам проекту та Олександру за небайдуже ставлення до молоді та бажання й надалі тісно співпрацювати.


                         
                                                                   
                          



Немає коментарів:

Дописати коментар